جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۴۶:۴۱

پیام وزیر نفت به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران
ایران دریلینگ: به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران از سوی مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت پیامی انتشار یافت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این پیام در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس این شرکت، توسط مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت قرائت شد. در پیام وزیر نفت آمده است: همکاران گرامی، سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را به همکاران صدیق صنعت نفت و کارکنان خدوم این شرکت صمیمانه تبریک می‌گویم.

شرکت ملی حفاری ایران در طول سه دهه گذشته به مدد دانش فنی و تخصص کارکنان تلاشگر خود توانسته مسیر توسعه و تعالی را به خوبی طی کند و نقش بنیادین خود را در فرایند تولید نفت وگاز در طرح‌های اکتشافی، ظرفیت سازی، توسعه مخازن به ویژه میادین مشترک ایفا نماید. وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا تحریم برنامه‌های مختلفی را در جهت افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز طرح‌ریزی و در دستور کار دارد که بی‌شک شرکت ملی حفاری ایران می‌تواند همچون گذشته به عنوان بازوی قدرتمند صنعت نفت نقش آفرینی کند و همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های خود را در جهت توسعه این صنعت عظیم به انجام رساند.

بدیهی است دستیابی به اهداف و حضور شایسته در عرصه رقابت مستلزم اتخاذ تدابیر و ساز و کار مناسب از قبیل افزایش قابلیت‌ها، رعایت استانداردها، کیفیت گرایی، کار براساس برنامه، روز آمد سازی تحهیزات، آموزش نیروی انسانی، بنگاهداری اقتصادی، ارتقای دانش فنی و افزایش بهره‌وری و راندمان کار می‌باشد که امید است با تلاش مضاعف همکاران صنعت حفاری این اهداف محقق شود. ضمن تبریک مجدد به همکاران گرانقدر شرکت ملی حفاری ایران، آرزومندم در پرتو الطاف خداوند منان و تلاش روز افزون کارکنان خدوم صنعت نفت شاهد پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت و بالندگی و اعتلای ایران اسلامی باشیم. همزمان با قرائت پیام وزیر نفت آیین بزرگداشت سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در مجتمع فرهنگی رفاهی شرکت در اهواز آغاز شد.

در این آیین جمعی از مقامات کشوری و استانی، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت مدیران وزارت نفت و شرکت‌های نفتی، تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مدیران و متخصصان صنعت نفت و حفاری حضور دارند. شرکت ملی حفاری ایران اول دی‌ماه سال ١٣٥٨ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد. این شرکت یکی از شرکت‌های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد و عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت را در بخش وسیعی از مناطق خشکی و دریایی 10 استان کشور ارایه می‌دهد.


  کد خبر : 828
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :